Macario - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Macario - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Macario

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vreemd maar waar; ik voel alsof ik dit semester heb overwonnen. Ik startte de dag met mijn favoriete muziek van dit moment en heb letterlijk al glimlachend mijn blog bijgewerkt nadat ik een filmpje over Egypte had gekeken. Ondertussen sprak ik met Karin af dat ik haar morgen in Coyoacán zal ontmoeten. Super gaaf!
Om 9:45 heb ik een kort rondje gelopen langs Chedraui en ben daarna nog even aan regionalisme gaan werken voordat ik om 11h15 naar school ging.
Hier hebben we les gehad van de assistente van Mario, die over haar thesis sprak over politieke cartoons in Mexico – prima, maar niet erg mijn ding. Hierna hebben we de film Macario gekeken, omdat we er een review van moeten schrijven. Na de les ben ik met Graham en Gérald naar Copilco gelopen; zij gingen lunchen en ik ging naar huis. Via Coyoacán nam ik het kleine busje en liep langs Superama om wat water mee te nemen.
Thuis heb ik eerst even gechilld met YouTube van ancient civilizations en was mezmerized. Daarna heb ik Macario afgekeken en ben ik begonnen met mijn review. Om 17h ben ik nog eventjes naar buiten gelopen om wat geld te pinnen en heb dit keer geen decafé meegenomen op de terugweg, want ik had er niet per se zin in – nog. Thuis heb ik verder gewerkt aan mijn review tot zo’n 22h, terwilj ik ondertussen een beetje muziek heb geluisterd, met mijn huisgemaakte decafé. Prima avond zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 83200

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: