Chill dag - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Chill dag - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Chill dag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 November 2018 | Frankrijk, Straatsburg

Wat een heerlijke dag! Ik heb nu eens voor de eerste keer aan mezelf gedacht en helemaal niets anders gedaan dan rusten… nadat ik had schoongemaakt.
Om half elf werd ik wakker en heb ik rustig wat oefeningetjes gedaan - ik had nu de ruimte. Daarna was ik eigenlijk van plan rustig te ontbijten en te chillen, maar ik bedacht me een paar belangrijke dingen: ik moest de badkamer en de keuken schoonmaken vandaag en de winkels zouden dichtgaan om 13h, anders had ik geen eten. Daarom besloot ik de badkamer schoon te maken, de was in de wasmachine te doen, de keuken schoon te maken, half te dweilen, te stofzuigen boven, mijn kamer netjes te maken en boodschappen te doen. Zo, nu had ik tijd en rust om te rusten, terwijl ik eten voor een hele dag omhoog had gesmokkeld om lekker in mijn bed te blijven.
Ik zette de film ‘The Walk’ aan op Netflix en ondertussen heb ik wat met iedereen gechat en belde pa me hoe het was (hij wist het van Marloes, want die is ondertussen bij hem aangekomen). We hebben even gekletst, kwamen tot de conclusie dat ik lekker verder ga rusten vandaag en heb om vijf uur mijn curry opgewarmd en mee naar boven genomen voor bij de film. Ik was alleen thuis vandaag en heb tot in mijn nopjes genoten!
Na de film heb ik deze verhaaltjes geschreven, nog wat oefeningen gedaan en ben ik gaan douchen.
In de avond heb ik een hoofdstuk van Cultural Policies gelezen en heb ik met ma gebeld. Na wat Harry Potter gelezen te hebben kwam ik moeilijk in slaap, maar heb ik heerlijk gerust.

  • 13 November 2018 - 15:05

    Ma:

    Je moet meer aan jezef denken Leonie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 82487

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: