Lezen lezen en nog eens lezen - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Lezen lezen en nog eens lezen - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Lezen lezen en nog eens lezen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 Februari 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Vanochtend ben ik naar de sportschool gegaan – dit keer alleen, want gister hadden ze het over skiën en ik hield het toch maar bij stretchen.
Na de sportschool heb ik een artikel voor mijn Islam-les gelezen en nog een artikel voor mijn Visual Culture-les. Het was koud buiten en het zag er redelijk donker uit – ik wilde dus niet graag naar buiten. Op een gegeven moment sneeuwde het lichtelijk!
Ik besloot toch maar naar buiten te gaan, want ik had eigenlijk een ritje Globus op de planning staan. Hier heb ik mijn weekendboodschapjes gehaald en kon ik de tassen redelijk goed tillen. Thuis aangekomen, zag ik Gilsun precies weggaan en hij dacht dat ik weg zou zijn en ik dacht dat hij weg zou zijn, haha. Uiteindelijk is dus niemand gaan skiën… Had ik dus toch mensen mee kunnen sleuren naar de sportschool!! In mijn kamer heb ik alles uitgeladen en ben ik verder gaan lezen aan mijn boek voor mijn presentatie maandag. Het ging erg goed! Ik ben nu op blz. 160 van de 206, dus morgen heb ik hem uit!
Om 18u was ik er wel helemaal klaar mee en heb ik weer een aflevering van die Koreaanse serie gekeken nadat ik met ma had gebeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 82496

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: