Zweizen! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Zweizen! - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Zweizen!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 April 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

[Zwak door reizen]
Pfff dat was lastig opstaan vandaag! Maar ik heb mezelf toch naar de sportschool gesleept om 9:30 en ik heb een half uurtje gestretcht. Mijn heupen deden aardig zeer, maar het heeft me goed gedaan.
Hierna was ik nog steeds erg moe, maar heb ik toch geprobeerd om tot half3 aan een abstract te werken voor mijn IP-paper en ik heb mijn Tsjechische huiswerk gemaakt. Even een 20-minuten powernap en weer door naar school! Vanochtend heb ik trouwens ook veel met Camilla gepraat via voiceberichtjes – erg gezellig! En wat missen we elkaar!
Om 15u hadden we Tsjechische les en daar hebben we wat bijvoeglijke naamwoorden uitgebeeld, en we hebben aan wat grammatica verder gewerkt.
Hierna liepen we naar methodologie in het history department en daar hebben we het over enquetes gehad. Ik had het inmiddels helemaal gehad met de dag, want ik voelde me erg ziek, misselijk, hoofdpijn en mijn ogen deden zo’n pijn, dat ik heel graag naar huis ging. Helaas moest ik eerst nog boodschappen doen en na een bezoek aan de BILLA heb ik de tram naar huis genomen.
Hier heb ik nog eventjes met ma geskypt en heb ik besloten om te overwegen om maar 2 daagjes naar Boedapest te gaan, dus met iedereen erheen en dan zelf terug te gaan. Als ik al zo’n last heb van 2u rondlopen in Praag, zijn vier volle dagen in Boedapest niet zo’n geweldig idee. Ik ga het er morgen even met Lucile over hebben denk. Daarna heb ik mijn abstract draft naar mijn leraar Antonin gestuurd, zodat we er morgen in de les naar kunnen kijken en elkaar kunnen helpen. Hierna heb ik nog een aflevering van de Koreaanse serie BOF gekeken en ben ik lekker om 10u gaan slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 82507

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: