Fijne moederdag! <3 - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Fijne moederdag! <3 - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Fijne moederdag! <3

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 Mei 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Vanochtend heb ik heerlijk de dag gestart met de ramen open en het geluid van de vogeltjes verblijdde mij, terwijl ik ‘de spion’ van Paolo Coelho ging lezen.
Helaas merk ik dat ik weer steeds meer oogpijn krijg, ook al doe ik zo veel mogelijk oogdruppels in… mijn ogen hebben klaarblijkelijk een break nodig… (Ermelo??) 
Eerlijk gezegd heb ik niet veel uitgevoerd vandaag. Ik merkte dat ik weer last had van “brain fog” en daardoor was het uitermate lastig me te concentreren op mijn rapport. Alles wat ik lees gaat er wel in, maar letterlijk na zo’n vijf seconden is het totaal uit mijn hoofd en als ik het dan opnieuw lees is het hetzelfde liedje. Er is geen logica aan vast te knopen!
Ik heb de dag gevuld met stretches, onderzoek naar brain fog en liespijn, en ik heb op het punt gestaan een extra koffer te boeken voor mijn vlucht terug, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan. Ik zou eigenlijk naar de sportschool gaan met Marry en daarna bij Lucile eten, maar om 16h was ik zo moe dat ik eigenlijk het liefst zou gaan slapen en dat heb ik dan ook gedaan om 18h30, nadat ik stretches heb gedaan en een serie in bed heb gekeken. Ik hoop dat ik me morgen beter kan focussen!
Maar natuurlijk heb ik mama ook geskypt vandaag en dat was het hoogtepunt van de dag. Ik heb haar een fijne moederdag gewenst en samen hebben we even gezellig gekletst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 82402

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: