Herfstdagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Herfstdagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Herfstdagje

Blijf op de hoogte en volg Leonie

17 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Wat een heerlijke manier om wakker te worden: regen op mijn huisje en op de patio. Met de dag vrij was er genoeg ruimte om Mario’s tekst af te maken; althans, dat dacht ik. In de ochtend begon ik met mijn samenvatting en toen ik deze af had, maakte ik er een kritische analyse van met een discusise, waarna ik een ommetje maakte met mijn paraplu, want het regende nogal. Met natte schoenen kwam ik terug en dan kun je begrijpen dat ik geen zin had om een omweg te maken om boodschappen te doen. Gelukkig had ik nog eten thuis en door mijn misselijkheid heen heb ik gekookt.
Ik luiste tegelijkertijd naar de methodologie-les van afgelopen maandag en omdat ik nu alleen maar hoefde te luisteren en geen notities hoefde te maken, heb ik mijn tekenblok erbij gepakt. Met de regen nog steeds op de achtergrond, heb ik op mijn bed gelegen met de audio die zich afspeelde. Ik voelde me op dit moment erg slecht en helaas werkt de aspirine niet, maar ik ben erg blij dat ik de lessen op deze manier gewoon kan volgen. Hierna heb ik nog een klein stukje in Coyoacán gelopen, want ik kan niet de hele dag in dit huisje blijven zitten en mijn klas zei dat frisse lucht me misschien goed zal doen.
Inmiddels was de regen vrijwel weg en kon ik in de droge lucht buiten lopen. Ik heb het niet lang gemaakt en was blij dat ik weer thuis was. Hier heb ik nog een artikel gelezen voor Mario en een film gekeken en ben lekker vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 82483

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: