Zondag bosdag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Zondag bosdag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Zondag bosdag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

17 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend werd ik goed wakker gelukkig! Vandaar dat ik mijn oefeningen heb kunnen doen, een douche heb genomen en heb genoten van een extra fruitig ontbijt met koffie! Ik werd alweer snel moe en merkte dat mijn linkerarm weer half uitviel. Maar dat nam niet weg dat ik geen plezier kon hebben in mijn ochtend. Ik ben weer geïnspireerd aan het werk gegaan en heb nog even naar mijn thesis-proposal gekeken voordat ik om 12h een stukje ging lopen in Coyoacán, want ik moest toch echt weer wat boodschapjes doen.
Ik besloot naar het eekhoorntjespark te lopen en hier wat te zigzaggen. Het viel me erg op dat alle eekhoorns dit keer pinda’s in de schil te pakken hadden. Ze pikten de pinda’s eruit terwijl ze op boomstronken langs de weggetjes zaten, kijkend naar voorbijlopende mensen. Maar… ze waren mij niet te slim af! Ik had ze in de gaten en heb dus een paar leuke fotootjes en filmpjes geschoten. Via Coyoacán liep ik weer terug en besloot dus bij de Superama heel wat lekkers mee terug te nemen.
Thuis heb ik een beetje op mijn laptop gerommeld, want ik had mezelf een middag vrij gegund. Ik kreeg nog een mailtje van Schumann als reactie op mijn thesis voorstel en heb hier dus weer eventjes over nagedacht. Ik ga woensdag met hem skypen, wat maar goed is ook, want iets zit me niet helemaal lekker over mijn thesis, alleen weet ik nog niet wat.
Om 17h ben ik weer even naar Superama gelopen, want ik was mijn toiletpapier vergeten, haha whoops. Gelukkig bleef het droog en kon ik dus ook weer een fles water scoren.
Hierna heb ik mijn blogs bijgewerkt en ben ik een film gaan kijken. Morgen weer hard aan de studie hoor!

  • 18 November 2019 - 11:43

    Jow:

    heel leuk. Ben je een mexico voor je studie? zo ja,wat studeerje?

  • 19 November 2019 - 01:56

    Leonie Verkade:

    Bedankt! Ik studeer inderdaad een semester in Mexico en het einde is alweer in zicht na een paar geweldige maanden. Het is onderdeel van mijn MA Euroculture, waardoor ik de kans krijg rond te reizen en te studeren :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 82515

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: