Hola! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Hola!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag heb ik veel aan mijn thesis proposal gewerkt – nog maar eventjes!!
Om 11h ben ik weer eens voor de verandering naar La Comer gelopen voor tomaatjes, papaya en broccoli: mijn dagelijkse boodschappen ongeveer, haha. Onderweg heb ik nog wat met Marloes gekletst en zo ben ik weer tevreden thuisgekomen.
In de middag heb ik weer wat verdergewerkt en zo ben ik om 17h nog even een decafé gaan halen in Coyoacan… een van de laatste keertjes naar El Jarocho!!
Op de terugweg kwam ik de constructiewerkers tegen en was het weer hola, hola, hola, hola, hola! In de avond heb ik wat verder geschreven op mijn Engelse blog met een concert op YouTube aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 82525

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: