Planning terugkomst - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Planning terugkomst - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Planning terugkomst

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 November 2018 | Frankrijk, Straatsburg

Vanochtend heb ik weer aan mijn remedies paper gewerkt, yay. Als pauze ging ik naar de sportschool, waarna ik heb geluncht (dit is trouwens mijn laatste week in de sportschool - volgens mij eindigt mijn abonnement 30 november). Marloes belde me om een hotel te boeken voor midden december. Zij en pa komen me halen! We hebben een paar keuzes bekeken, maar het parkeren gaat lastig worden. Maar het komt vast goed! Hierna heb ik nog wat parlement dingen gelezen en ben ik om 15h naar IEP gelopen voor de les Cultural Policies dat iedereen zo haat, behalve ik :)
De les ging - verassend genoeg - weer over Glasgow, en nu gingen de presentaties over Turku en Cork. Ik vond het erg interessant, maar Arianna zat een paar keer tegen me te praten terwijl ik probeerde op te letten. De lerares vertelde me dat ik een mailtje moest sturen om een oral exam in te plannen en dat heb ik gelijk in de pauze gedaan.
Na de les liep ik in de miezer terug naar huis. Ik had wel een paraplu in mijn tas, maar ik hou niet van paraplu’s, want dan doen mijn polsen zo zeer, en ik had een hoedje op, dus het maakte mij niet uit. Thuis aangekomen heb ik de les van vandaag nog een beetje doorgenomen en als toetje maakte ik een decafé cappuccino die wel wat beter geroerd had mogen worden.
In de avond heb ik de was gedaan en verder niet veel uitgevoerd op mijn computer; het was inmiddels 8h30 en vond het wel weer genoeg voor vandaag. Het washok is weer zwartgekleurd. Harry Potter en slapen!