Planning terugkomst - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Planning terugkomst - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Planning terugkomst

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 November 2018 | Frankrijk, Straatsburg

Vanochtend heb ik weer aan mijn remedies paper gewerkt, yay. Als pauze ging ik naar de sportschool, waarna ik heb geluncht (dit is trouwens mijn laatste week in de sportschool - volgens mij eindigt mijn abonnement 30 november). Marloes belde me om een hotel te boeken voor midden december. Zij en pa komen me halen! We hebben een paar keuzes bekeken, maar het parkeren gaat lastig worden. Maar het komt vast goed! Hierna heb ik nog wat parlement dingen gelezen en ben ik om 15h naar IEP gelopen voor de les Cultural Policies dat iedereen zo haat, behalve ik :)
De les ging - verassend genoeg - weer over Glasgow, en nu gingen de presentaties over Turku en Cork. Ik vond het erg interessant, maar Arianna zat een paar keer tegen me te praten terwijl ik probeerde op te letten. De lerares vertelde me dat ik een mailtje moest sturen om een oral exam in te plannen en dat heb ik gelijk in de pauze gedaan.
Na de les liep ik in de miezer terug naar huis. Ik had wel een paraplu in mijn tas, maar ik hou niet van paraplu’s, want dan doen mijn polsen zo zeer, en ik had een hoedje op, dus het maakte mij niet uit. Thuis aangekomen heb ik de les van vandaag nog een beetje doorgenomen en als toetje maakte ik een decafé cappuccino die wel wat beter geroerd had mogen worden.
In de avond heb ik de was gedaan en verder niet veel uitgevoerd op mijn computer; het was inmiddels 8h30 en vond het wel weer genoeg voor vandaag. Het washok is weer zwartgekleurd. Harry Potter en slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 83934

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: