Euroculture in Strasbourg - Reisverslagen van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Euroculture in Strasbourg - Reisverslagen van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Euroculture in Strasbourg

Ik ga weer een avontuur starten en ja, wederom zoek ik het hogerop in Frankrijk. Dit keer ga ik in een iets grotere stad studeren, namelijk in Straatsburg. Hoe gaaf is dat?! Ik heb na een hele lange research een masterprogramma gevonden, genaamd “Euroculture”. Dit is een programma van twee jaar waarbij de studenten ieder semester naar een ander deel van Europa worden gestuurd. Je kon je top drie opgeven, voor het geval je werd uitgekozen, en zo werd iedereen ingedeeld. In november 2017 heb ik me opgegeven en op dinsdagochtend 20 maart 2018 kreeg ik een mailtje dat begon met “Dear Leonie, I am pleased to inform you that…” Ja, toen had ik het niet meer. Mega gaaf dus dat ik ben uitgekozen en de afgelopen maanden hebben ik en mijn familie hier naar toegeleefd. Ik had Straatsburg (Frankrijk) op nr. 1, Udine (Italië) op nr. 2 en Uppsala (Zweden) op nr. 3 gezet. Ik was de uitverkorene op mijn nummer een te ontvangen en dus ben ik naar Straatsburg gestuurd :)

Recente Reisverslagen:

19 December 2018

Au revoir, Strasbourg!

18 December 2018

Laatste stadstour

17 December 2018

We willen niet weg!

16 December 2018

Fotoshoot in onrealistische setting

15 December 2018

Kerst in Eguisheim
Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 83853

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: