Date met Edur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Date met Edur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Date met Edur

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Augustus 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend kwam ik mijn bedje niet uit en had ik mijn slaap dus denk nodig. Om 8u maakte ik aanstalten om de dag te beginnen en heb boodschapjes gedaan, fysio, wat was en heb een eerste hoofdstuk gelezen voor mijn Violence-klas, want ze had gisteravond al de readings voor volgende week gestuurd. Het ging over de verschillen tussen agressie en geweld. We moeten voor dit vak twee essays schrijven en ik hoop dat het te doen is!
Na de lunch was ik weer extreem moe en moest even op bed liggen voordat ik weer wat aan mijn huiswerk kon werken.
Om 17u heb ik met Edur afgesproken in een restaurant in Coyoacán, waar hij door middel van wat Spaanse boeken wat Spaans heeft geleerd. Hij blijkt bevriend te zijn geweest met de ex-president van Mexico en Brazilië en blijkt inderdaad een soortement bekend figuur te zijn.
Na een gezellige middag ben ik weer teruggegaan naar huis, heb ik nog wat Netflix gekeken en ben ik al om 21h gaan slapen.
-- Ik had nog wat info opgezocht over de moeheid: https://www.ehlers-danlos.com/2017-eds-classification-non-experts/chronic-fatigue-ehlers-danlos-syndrome-hypermobile-type/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 83884

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: