Date met Edur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Date met Edur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Date met Edur

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Augustus 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend kwam ik mijn bedje niet uit en had ik mijn slaap dus denk nodig. Om 8u maakte ik aanstalten om de dag te beginnen en heb boodschapjes gedaan, fysio, wat was en heb een eerste hoofdstuk gelezen voor mijn Violence-klas, want ze had gisteravond al de readings voor volgende week gestuurd. Het ging over de verschillen tussen agressie en geweld. We moeten voor dit vak twee essays schrijven en ik hoop dat het te doen is!
Na de lunch was ik weer extreem moe en moest even op bed liggen voordat ik weer wat aan mijn huiswerk kon werken.
Om 17u heb ik met Edur afgesproken in een restaurant in Coyoacán, waar hij door middel van wat Spaanse boeken wat Spaans heeft geleerd. Hij blijkt bevriend te zijn geweest met de ex-president van Mexico en Brazilië en blijkt inderdaad een soortement bekend figuur te zijn.
Na een gezellige middag ben ik weer teruggegaan naar huis, heb ik nog wat Netflix gekeken en ben ik al om 21h gaan slapen.
-- Ik had nog wat info opgezocht over de moeheid: https://www.ehlers-danlos.com/2017-eds-classification-non-experts/chronic-fatigue-ehlers-danlos-syndrome-hypermobile-type/