Domme beslissing - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Domme beslissing - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Domme beslissing

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend voelde ik me weer erg goed tot 9 uur en die tijd heb ik dan ook gelijk goed gebruikt: ik heb mijn Violence essay voor de laatste keer doorgelezen en opgestuurd, en hierna ben ik weer even verder gegaan met mijn Cuba-presentatie.
Om 9h30 heb ik een stukje gewandeld naar Coyoacán en bij thuiskomst heb ik een wasje gedaan en geluncht, want om 11h15 moest ik richting school voor Violence. Ik was inmiddels erg moe geworden en mijn rug deed ook niet helemaal mee, maar we zijn er weer voor gegaan!
Dit was achteraf een erg domme beslissing, want toen ik onderweg was dacht ik al ‘wat doe ik hier’ en op school voelde ik me extreem moe – mijn klasgenootjes zeiden het ook. Vandaar dat ik besloot toch Cuba te skippen en naar huis te gaan. Dit was de laatste Violence-les en dus heb ik Laura nog even kunnen zien. Ze had weer snoepjes mee: dit keer Turks fruit en walnoten.
Na de les liep ik in de zon terug naar de bus en ben ik via Coyoacán naar huis gegaan. Thuis heb ik eerlijk gezegd niet veel meer kunnen doen als op mijn bed liggen met mijn ogen dicht. Ik had een extreme hoofdpijnaanval en dus heb ik aspirines genomen (die niet werkten) en heb ik het rustig aan gedaan. Ik besloot van deze tijd gebruik te maken om wat muziek te luisteren, maar ik had niet eens de kracht om de volume te veranderen… Toen ik weer een klein beetje was opgeladen heb ik af en toe een stukje documentaire voor Cuba gekeken en toen was het alweer tijd om te gaan slapen. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 83922

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: