De koude douche - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu De koude douche - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

De koude douche

Blijf op de hoogte en volg Leonie

08 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Helaas was ik enthousiaster om te gaan slapen dan dat het werkelijk waar ging, want ik was erg benauwd voordat ik in slaap viel!!
Vandaag werd ik wakker met pijn in mijn rug, dus wederom heb ik geen oefeningen gedaan. Ik werd wel gelijk heerlijk vergezeld door de drilboren buiten mijn deur. Vandaar dat ik besloot een douche te nemen en dat was letterlijk een koude douche… het werd maar niet warm – en kwam vast door de constructies buiten. Ik hoop dat ik morgen weer een warme douche kan nemen hoor!
Hierna heb ik gewerkt aan Cuba en mijn thesis, en heb ik in de ochtend weer een rondje gelopen in Coyoacán. Ik kwam dit keer uit bij het eekhoorntjespark en heb hier heerlijk even gezeten. Ik moet zeggen dat ik dit keer niet zo verschrikkelijk moe was als normaal en ik hoop dus stiekem dat dat door de medicijnen komt. Hierna ben ik naar huis gelopen en heb ik nog wat verder gewerkt aan school.
Om 17h ben ik naar The Green Corner gaan lopen terwijl ik tegelijkertijd luisterde naar berichtjes van Arianna; enorm gezellig. Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik langs de weg met mijn beanie!! Op de terugweg haalde ik nog een decafé en ben ik thuis verder gaan werken aan mijn essay voor Mario. Gek genoeg heb ik hem afgekregen en ben ik hierna onmiddellijk gaan slapen om 21h.

PS; het was niet al te verstandig om gelijk te slapen na schoolwerk, aangezien ik benauwd was en mijn gedachten overal en nergens waren!