Café ontsnapping - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Café ontsnapping - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Café ontsnapping

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag werd ik gelukkig weer op mijn normale tijd wakker en kon ik mijn ochtendroutine doorlopen voordat ik enthousiast begon aan mijn thesis proposal. Ik probeer er zo veel mogelijk logica in te brengen als mogelijk is voor 1 December, maar heel eerlijk gezegd heb ik zelf niet eens echt door wat ik nu wil en ga onderzoeken… het is een lastig onderwerp! Maarja, dat moet ook eigenlijk wel voor een master thesis.
Omdat de constructies buiten mijn hoofdpijn verergerden, pakte ik mijn laptop in en ben ik naar mijn café Flor de Viento gegaan om hier wat verder te werken nadat ik een stukje door Coyoacán had gelopen. Ik had een slappe americano besteld met een waterige acai bowl met volgens mij wat stukjes haver (terwijl ik zei dat het glutenvrij en melkvrij moest zijn), maarja ik wilde het allebei eens bestellen hier, dus dan weten we de uitkomst ook weer: niet per se voor herhaling vatbaar! Ik werd op slot erg moe en ben toen mijn blog nog wat bij gaan werken. Ik wilde stiekem niet per se terug naar de constructies, maar ik kon ook niet al te lang blijven zitten zonder nog wat te bestellen.
Ik besloot dus nog een rondje te lopen en ik belandde bij Pan Gabriel. Hier heb ik alsnog een pan de muerto (ook al is het een week later) kunnen vinden en tevreden liep ik naar huis. Het was trouwens weer prachtig weer; ik had mijn jurk aan.
Thuis heb ik mijn essay voor Mario nog eens snel doorgekeken en heb ik hem maar opgestuurd, anders blijf ik eraan werken. Daarna heb ik nog wat aan mijn thesis en Cuba gedaan voordat ik om 17h naar Superama ben gelopen en terugkwam met mijn heerlijke papaya. Ik werkte mijn blog bij met muziek op en heb toen Honeymoon in the Wildernis aangezet. Ik was voor de film al aan het inkakken dus ben ik erna gelijk gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 83956

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: