Completely drained. - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Completely drained. - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Completely drained.

Blijf op de hoogte en volg Leonie

05 Oktober 2018 | Frankrijk, Straatsburg

Vandaag hadden we alleen Eurocompetence in Galileo, dus hebben we naar presentaties van Mathilde en Gulnur geluisterd. Mathilde deed het over het werkwoord boeren en Gulnur presenteerde de top vijf shockerende culturele dingen in Kazachstan. De laatste presentatie vond ik interessant! Ze begon met ‘shashu!’ En gooide bij iedereen snoepjes op tafel. Het blijkt dus dat dat het eerste is dat haar oma zal doen als je bij haar thuis komt, haha.
Daarna heb ik in Auchan nog wat boodschapjes gedaan en heb ik ma en pa gebeld over de eventuele komst van pa, en uiteindelijk vroeg Cecile of ik nog meekwam naar de Vosges dit weekend en pa zei dat ik dat moest doen, dus nu komt hij niet. Maar deze verwarring van wel niet wel niet zorgde ervoor dat mijn concentratie er niet helemaal was, maar heb ik toch geprobeerd de eerste tekst van cultuur te lezen, lekker buiten. Ik was zo moe geworden door al het geregel en gelees dat ik even een dutje ben gaan doen en ik heb een half uur enorm vast geslapen. Daarna witlof gekookt en diner gegeten en was nog steeds erg moe. Ik besloot niet naar Daans housewarming te gaan en ‘The Longest Ride’ te kijken in bed, en ben vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 84345

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: