Regendagje 'thuis' - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Regendagje 'thuis' - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Regendagje 'thuis'

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Oktober 2018 | Frankrijk, Straatsburg

Het verhaal vandaag is niet erg groot gok ik zo, haha.
In de ochtend kwam ik beneden en was ik heel benieuwd of Maria de vaatwasser zou hebben geleegd met Bethany - ook al zou ze vroeg vertrokken zijn. Tot mijn grote verbazing was maar liefst de helft uitgeruimd. Dit bracht mij natuurlijk een grote kans: ik kon doen alsof ik de hele vaatwasser had uitgeruimd toen Cecile (na twee minuten - ze heeft natuurlijk gewacht totdat ik eerst beneden was) ook beneden kwam en me ‘hielp’ met wat kommetjes.
Lekker weer in de woonkamer gegeten en mijn koffie deed me weer heerlijk denken aan Ermelo…… :)
Boven heb ik alle schoolpapieren een beetje uitgezocht en op volgorde gelegd, een planning gemaakt voor de komende week qua huiswerk, en ben ik nu echt begonnen met mijn rapport over koffiehuizen. Ik begon met research in Londen: mega interessant! Daarna nog wat Cultural Policies gelezen over Liverpool en heb ik met ma gevideochat. Dit was wel even fijn. Even wat normaals horen, lekker over Kerst kletsen en alles eruit gooien over hoe ik als leugenaar word uitgemaakt door niets (bewust) verkeerd te doen. Ook nieuws gehoord over Robert’s nieuwe huis met Gladys. Lekker even normale praat!
Daarna heb ik een tonijnsalade gemaakt en ben ik rustig in de achterkamer gaan zitten terwijl Cecile (natuurlijk) precies weer aankwam in de woonkamer en een vuurtje maakte.
Daarna was het al aardig laat en heb ik mijn sfeerverlichting weer aangedaan. ‘The Etnernal Sunshine of the Spotless-mind (of in Karin’s Duitse Netflix: Vergess mich nicht) heb ik vroeg gestart en ik bedacht me: ‘als ik lekker vroeg ga slapen, heb ik een hele productieve week!’

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 84280

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: