Bijkletsdag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Bijkletsdag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Bijkletsdag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanmorgen heb ik weer gechilld en vandaag heb ik eerlijk gezegd veel gekletst met iedereen. In de ochtend heb ik vooral wat schoolfilmpjes gekeken, waarna ik met Robert heb gebeld. Dit was erg gezellig, want ik had hem al weer een tijdje niet gesproken. Ondertussen gingen mijn hosts buiten de barbecue maken met een boor, dus was het voor mij tijd om naar Superama te gaan voor een ommetje. Ma belde onderweg, dus zo had ik gezelschap met mijn wandeling. Ik had de afgelopen dagen nogal hoofdpijn en nu zag ik dat de aspirine in de Superama in de aanbieding was, dus die was van mij!!
Thuis aangekomen heb ik in de middag vooral gewerkt aan mijn verslag voor Violence. Helaas deed mijn toilet het weer niet en moest ik dus weer de loodgieter uithangen. Omdat hij erna niet meer doortrok, moest mijn host even komen om ergens aan te draaien en gelukkig deed hij het erna weer. Ik had door het trekken aan de ontstopper erg pijn gekregen overal en heb even op mijn bed gelegen, terwijl ik verder werkte aan mijn verslag. Ik ruimde mijn spullen op voor de vuilnis en heb het bij de portier gebracht. De lucht zag er dreigend uit, maar ik heb het toch gewaagd om een thee te halen in Coyoacán om er weer eventjes uit te zijn. Ik zag dat ik een gemiste oproep had van pa en heb hem voor El Jarocho eventjes gebeld. Hierna ben ik snel naar huis gegaan, want de lucht werd alsmaar dreigender. Hierna heb ik heerlijk mijn blogs bijgewerkt met Sleeping With Sirens muziek op en mijn yoghurt en ben hierna Twilight gaan kijken. Heerlijk!
PS: mijn hosts hebben met uitgenodigd voor een ‘get together’ volgende zaterdag met vrienden, eten en spelletjes. Leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 84404

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: