Essay Regionalisme - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Essay Regionalisme - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Essay Regionalisme

Blijf op de hoogte en volg Leonie

20 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanmorgen heb ik mijn wekker niet op snooze gezet en ben ik gelijk uit mijn bed gesprongen. Ik had weer zin in de dag! Na mijn ochtendroutine ben ik met mijn ontbijtje op bed wat gaan schrijven en lezen en ondertussen kwamen de constructiewerkers er weer aan. Ik heb toch moeten werken aan mijn essay voor regionalisme en dit ging redelijk goed moet ik zeggen (denk ik).
Om 11h ben ik naar de eekhoorntjes gelopen om de drilboren te ontlopen. Hier heb ik een heel stuk kunnen lopen zonder te stoppen en zo heb ik wat audio’s naar vrienden gestuurd, wat me onderweg erg aan het lachen maakte.
Thuis aangekomen, waren de constructiewerkers even pauze aan het houden en ben ik even bijgekomen op bed – in alle rust en stilte gelukkig. Hierna gingen ze weer verder en ik ook. Ik denk dat ik zo’n beetje klaar ben met mijn essay; ik moet het nog even goed doorlezen in stilte en verder alleen de bronvermelding nog. Ik ben er op dit moment aardig klaar mee, anders ga ik voor eeuwig door, haha, en dit is dan altijd een teken dat ik het goed heb gedaan.
Om 17h ben ik nog wat pinda’s gaan halen bij de Green Corner en ze zijn echt de hele weg ernaartoe aan het verbouwen! Overal constructiewerkers hier in Coyoacán; gekkigheid joh, haha. Maargoed, toen ik weer thuiskwam waren ze allemaal aan het opruimen en kon ik in stilte verder achter mijn laptop. Laura had namelijk gevraagd of ik nog feedback voor de andere klassen wilde schrijven, wat me ook weer wat tijd kostte. Maar met Tonight Alive was het gezellig schrijven. Hierna heb ik mijn blogs bijgewerkt en heb ik nog wat op YouTube rondgesnuffeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 84128

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: