Mijn leraar is een welbekend auteur! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Mijn leraar is een welbekend auteur! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Mijn leraar is een welbekend auteur!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Ik heb verbazingwekkend goed geslapen vannacht!
Ik besloot eens geen fysio te doen, want het laatste dat ik kan gebruiken is een brain fog. Ik deed mijn normale dingetjes en begon al erg vroeg met leren. Ik heb de hele dag teksten gelezen voor mijn presentatie voor aanstaande dinsdag, waaronder een moeilijke tekst in het Spaans over regionalisme in Latijns Amerika waarvan mijn leraar de auteur is! Ik moest erg lachen toen ik las dat hij refereerde naar een andere leraar (20th century class) en daarna naar Jaime Preciado (maar dat is de bassist van Pierce The Veil?!!). Ik emailde de leraar ondertussen ook voor een tekst in het Engels, want ik vind Spaans lezen nog prima, maar hij stuurde er een in het Portugees en dat vond ik iets te ver gaan. Gelukkig reageerde hij snel en kreeg ik er een in het Engels die ik morgen kan lezen. In de ochtend heb ik nog wat boodschapjes gedaan en wat gerust, waarna ik weer verder las. Ik heb ook nog geskypt met Marloes en daarna heel even met ma en ondertussen vroeg Alethia hoe het ging en vertelde ik dat ik erg moe was vandaag en dat mijn linkerarm het niet zo goed deed (de hele dag is mijn linkerarm erg zwak en lijkt het alsof de zenuwen het niet zo goed doen, vandaar dat ik de hele dag op bed heb geleerd). Ze vertelde me dat ik niet verplicht ben werk te doen en moet rusten als ik voel dat ik moet rusten, maar ik vind dat ik ook wel wat moet doen om mijn diploma te krijgen, dus ik moet nog even kijken wat ze zegt als ik haar zie volgende week. Rodrigo vroeg me hoe het met mijn verzekering zit en dat zal ik morgen voor hem uitzoeken. Verder was ik pas om half 8 klaar met het artikel dat ik af wilde hebben, zodat ik morgen hopelijk eventjes naar Coyoacán kan of een leuke film kan kijken en kan relaxen. Om 20h30 ging ik lekker slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 83913

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: