De fijnste dag in Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu De fijnste dag in Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

De fijnste dag in Mexico

Blijf op de hoogte en volg Leonie

27 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend heb ik heerlijk geschreven en ben ik lekker creatief bezig geweest. Hierna heb ik de tekst voor methodologie afgelezen en een draft report gemaakt, waarna ik naar Green Corner wilde lopen voor yoghurt. Terwijl ik hierheen liep, had ik eigenlijk ook nog wel kaneel nodig en die wilde ik graag bij LaComer halen, dus zodoende liep ik een eindje verder. Ik heb hier ook nog een papaya vandaan getoverd (wat een verrassing) en hierna heb ik thuis heerlijk The 100 gekeken met mijn lunch, nadat ik wat had schoongemaakt.
Hierna heb ik weer gewerkt aan mijn violence essay en ben ik om …. Naar buiten gegaan voor een theetje, want dat beviel me gister erg goed.
Thuis aangekomen heb ik een film op Netflix aangezet en heb ik heerlijk gerelaxt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 83868

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: