De fijnste dag in Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu De fijnste dag in Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

De fijnste dag in Mexico

Blijf op de hoogte en volg Leonie

27 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend heb ik heerlijk geschreven en ben ik lekker creatief bezig geweest. Hierna heb ik de tekst voor methodologie afgelezen en een draft report gemaakt, waarna ik naar Green Corner wilde lopen voor yoghurt. Terwijl ik hierheen liep, had ik eigenlijk ook nog wel kaneel nodig en die wilde ik graag bij LaComer halen, dus zodoende liep ik een eindje verder. Ik heb hier ook nog een papaya vandaan getoverd (wat een verrassing) en hierna heb ik thuis heerlijk The 100 gekeken met mijn lunch, nadat ik wat had schoongemaakt.
Hierna heb ik weer gewerkt aan mijn violence essay en ben ik om …. Naar buiten gegaan voor een theetje, want dat beviel me gister erg goed.
Thuis aangekomen heb ik een film op Netflix aangezet en heb ik heerlijk gerelaxt.