Lunch in Flor de Viento - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Lunch in Flor de Viento - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Lunch in Flor de Viento

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Het was onvermijdelijk, maar ik heb inderdaad gedroomd over Che Guevara en Fidel Castro, haha, ik weet niet meer precies waarover, maar ze kwamen er wel in voor!
Vanochtend werd ik weer erg draaierig en misselijk wakker en deed mijn rug nog pijn – het komt vast doordat ik in de avond mijn bovenrug moet kraken tegen de benauwdheid!!
Ik heb gelukkig wel mijn blogposts kunnen bijwerken en heb wat met Estate gekletst, maar echt focussen ging totaal niet, aangezien de wereld al draait als ik opsta!
Ik heb het op de een of andere manier toch voor elkaar gekregen om een artikel voor Violence te lezen, waarna ik de aantekeningen van Celia’s presentatie voor Regionalisme heb doorgelezen.
Hierna besloot ik eventjes naar buiten te gaan en via Coyoacán heb ik yoghurt gehaald – dit keer gewone yoghurt met lactose, want degene zonder lactose verkopen ze niet meer in een grote pot en een kleine pot van 500ml is 80 pesos (4 euro), dan wordt het een beetje te gek, dus ik hoop dat deze 1kilo pot van 40 pesos goed valt. Het was een heerlijke wandeling, alleen deed mijn rechter si-gewricht wel wat pijn.
Thuis heb ik ik de aantekeningen voor Cuba nog doorgelezen en hoorde ik dat ik blijkbaar de les van Mario afgelopen dinsdag niet heb gemist, want hij was niet op komen dagen… een geluk bij een ongeluk dus! Hierna heb ik nog een aflevering voor Cuba gekeken voordat ik naar Flor De Viento ben gegaan voor een late lunch met Graham.
Ik wilde de vis van de dag, maar helaas hadden ze die niet meer!! Dus bestelde ik wat anders. Hierna hebben we nog een koffie genomen als take away en heb ik eindelijk de cold brew genomen. Op een bankje in Coyoacán hebben we nog wat gekletst en via het park ben ik terug naar huis gelopen. Het was inmiddels 19h toen ik thuis was en had alweer trek gekregen, dus heb ik nog wat gekookt en The 100 gekeken voordat ik ben gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 83988

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: