Lunch in Flor de Viento - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Lunch in Flor de Viento - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Lunch in Flor de Viento

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Het was onvermijdelijk, maar ik heb inderdaad gedroomd over Che Guevara en Fidel Castro, haha, ik weet niet meer precies waarover, maar ze kwamen er wel in voor!
Vanochtend werd ik weer erg draaierig en misselijk wakker en deed mijn rug nog pijn – het komt vast doordat ik in de avond mijn bovenrug moet kraken tegen de benauwdheid!!
Ik heb gelukkig wel mijn blogposts kunnen bijwerken en heb wat met Estate gekletst, maar echt focussen ging totaal niet, aangezien de wereld al draait als ik opsta!
Ik heb het op de een of andere manier toch voor elkaar gekregen om een artikel voor Violence te lezen, waarna ik de aantekeningen van Celia’s presentatie voor Regionalisme heb doorgelezen.
Hierna besloot ik eventjes naar buiten te gaan en via Coyoacán heb ik yoghurt gehaald – dit keer gewone yoghurt met lactose, want degene zonder lactose verkopen ze niet meer in een grote pot en een kleine pot van 500ml is 80 pesos (4 euro), dan wordt het een beetje te gek, dus ik hoop dat deze 1kilo pot van 40 pesos goed valt. Het was een heerlijke wandeling, alleen deed mijn rechter si-gewricht wel wat pijn.
Thuis heb ik ik de aantekeningen voor Cuba nog doorgelezen en hoorde ik dat ik blijkbaar de les van Mario afgelopen dinsdag niet heb gemist, want hij was niet op komen dagen… een geluk bij een ongeluk dus! Hierna heb ik nog een aflevering voor Cuba gekeken voordat ik naar Flor De Viento ben gegaan voor een late lunch met Graham.
Ik wilde de vis van de dag, maar helaas hadden ze die niet meer!! Dus bestelde ik wat anders. Hierna hebben we nog een koffie genomen als take away en heb ik eindelijk de cold brew genomen. Op een bankje in Coyoacán hebben we nog wat gekletst en via het park ben ik terug naar huis gelopen. Het was inmiddels 19h toen ik thuis was en had alweer trek gekregen, dus heb ik nog wat gekookt en The 100 gekeken voordat ik ben gaan slapen.