Enorme fatigue flare - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Enorme fatigue flare - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Enorme fatigue flare

Blijf op de hoogte en volg Leonie

04 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag was ik weer erg moe en heb ik helaas niet veel uit kunnen voeren. In de ochtend heb ik wel vol enthousiasme wat geschreven voor mijn Engelse blog en ben ik even naar Coyoacán gelopen, waarna ik zo moe thuiskwam dat ik even heb gelegen, met alle drilboorgeluiden buitengesloten door mijn koptelefoon met natuurgeluiden.
Hierna heb ik wat gekookt en heb ik geprobeerd te werken aan mijn Cuba-presentatie voor volgende week maandag. Ondertussen heb ik ook wat met Karin gepraat en die heeft het prima naar haar zin in Mexico, gelukkig! Ik heb me vrijwel de hele dag verlamd gevoeld en op bed liggen met muziek was de beste optie. Het is lastig uit te leggen, maar op de ergste momenten van zo’n aanval/’flare’, is ademen zelfs enorm vermoeiend en het verplaatsen van een hand is al eigenlijk te veel gevraagd. Maar ik gok dat dit een nasleep zou moeten zijn van afgelopen weekend. Ik heb toch doorgezet en zo heb ik nog aardig wat informatie gevonden voor Cuba.
In de avond ben ik weer even een koffie gaan halen, want ik kan niet de hele dag binnen zitten hoor! Daarna besloot ik ‘A Nightmare Before Christmas’ te kijken en dat was maar goed ook, want 15 minuten voor het eind viel die ineens uit; het bleek dat Netflix weer ineens overschakelde naar de Canadese/Duitse versie (geen idee welke, maar in ieder geval schakelt het wel eens over naar een ander land, omdat Karin en ik steeds verhuizen naar andere landen en in ieder land heb je andere films/series!). Vandaar dat ik de laatste vijftien minuten niet heb kunnen kijken. Toen wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen, want huiswerk vlak voor bedtijd leek me niet zo verstandig. Blaffende honden zorgden ervoor dat ik nog niet kon gaan slapen en ik had geen zin in een andere serie. Vandaar dat ik ben gaan tekenen. Maar ik merkte dat ik daar ook geen lol uit haalde. Ik heb geen goede pen meer, en ik vind het erg irritant om met een potlood te tekenen op slecht papier. Sorry dat ik zo kieskeurig ben, maarja, ik teken nu eenmaal liever met een pen soms. Ik ben om 21h toch maar gaan proberen te slapen.