The end of Día de los Muertos - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu The end of Día de los Muertos - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

The end of Día de los Muertos

Blijf op de hoogte en volg Leonie

03 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend werd ik wonderbaarlijk okay wakker. Na een douche heb ik wat foto’s van gisteren bekeken, heb ik ontbeten en mijn blog bijgewerkt van gister. Ik heb verder gewerkt aan mijn Violence essay en ben ik een rondje gaan lopen in Coyoacán voor een pan de muerto bij mijn bakkertje. Om 12u begon er een zangeres te zingen op het podium met een half-skeletten gezicht. De sfeer zat er alweer goed in!
Ik heb op de terugweg wat boodschappen gehaald bij Superama en thuis heb ik mijn essay vrijwel afgemaakt. In de middag ben ik weer even gaan lopen naar de stad, met eerst een stop bij El Jarocho. Het was de laatste dag dat er festiviteiten zijn. Nu stonden er dansgroepen op het podium en waren er wat catrina’s voor foto’s, maar de mensen verder waren vrijwel gewoon gekleed. Ik liep nog een rondje over de markt en ben toen naar huis gegaan; ik heb goed afscheid genomen van de Día de los Muertos. Ik heb op de terugweg nog wat yoghurt gehaald en thuis heb ik nog gechilld en ben ik vroeg proberen te slapen, maar helaas lukte dat niet helemaal. De onweer hielp daarentegen wel goed en liggen rusten is beter dan niets!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 84410

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: