Met een omweg naar de uni - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Met een omweg naar de uni - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Met een omweg naar de uni

Blijf op de hoogte en volg Leonie

03 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Misselijk werd ik wakker, maar dat drukte de pret niet! Ik besloot de dag eens te starten met beginners yoga en te zien of dat effect zou hebben, waarna ik wat nieuws over de Amazone in Brazilië opzocht voor de les van vandaag.
Daarna heb ik wat gelezen over Brazilië voor de les van Mario vandaag voordat ik om 9u naar school liep. Dit keer moest ik dus omlopen en terwijl er op Google stond dat het maar 20 minuutjes zou zijn, werden het er uiteindelijk 30 en was ik blij toen ik de paarse bus met “Copilco” zag staan. Ik was wonder boven wonder op tijd en had regionalisme van 10-12. Het was een interessante les over het idee van Latijns-Amerika en aan het einde over Europa, en hierna hadden we 20e eeuw van 12-14. We waren allemaal een beetje vergeten ons huiswerk te doen (ik had alleen gefocust op de amazone en niet op Buffon) en toen werd hij een beetje boos... whoops!
Na de les ben ik met Gérald naar Coyoacan gegaan en liep ik naar huis, waar ik heb gekookt, geslapen en gebeld met pa om te overleggen of ik naar Oaxaca moet gaan of niet. Uiteindelijk kwam ik erachter dat het gewoon niet verstandig is en dus was ik eruit. Hierna heb ik nog een tekst gelezen over regionalisme. Ik heb the 100 gekeken voordat ik ging slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 84248

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: