Thesis Brainstorm Day - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Thesis Brainstorm Day - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Thesis Brainstorm Day

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Gisteravond heb ik trouwens nog de was gedaan en mijn kamer opgeruimd voordat ik ging slapen, het ging goed!
Vanochtend ben ik weer chill begonnen en heb ik gelijk een paar brainstormsessies gedaan om tot een goed onderwerp te komen voor mijn thesis, want de eerste proposal moet dit weekend ingeleverd worden! Het ging aardig goed, maar wilde toch even het huis uit en heb om 12u yoghurt gehaald bij The Green Corner. Thuis ging ik weer verder en ben om 16h weer even naar buiten gegaan. Dit keer ging ik naar Coyoacán voor een muntthee, liep nog wat rond en ben weer naar huis gegaan om aan de Powerpoint van mijn presentatie voor regionalisme te werken en hierna wilde ik chillen, maar zoals je wel kan begrijpen had ik een beetje hoofdpijn gekregen en had ik eigenlijk geen eens meer zin in Netflix…, dus vandaar dat ik nog bankzaken heb geregeld... het ging nogal moeilijk omdat ik nu een paar telefoonnummers en een paar verschillende bankpasjes heb, maar als het goed is is er geld onderweg en kan ik morgen de euro's omzetten naar pesos! Dat hoop ik dan in ieder geval, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 84586

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: