Thesis supervisors - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Thesis supervisors - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Thesis supervisors

Blijf op de hoogte en volg Leonie

01 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Happy 1st of October!!
Vanmorgen werd ik wakker met een email van Valentin van Straatsburg: Schumann heeft mijn thesis proposal goedgekeurd en heeft toegestemd om mijn supervisor te zijn!! Super! Hierna zag ik dat ik ook een email had ontvangen van Hana uit Olomouc die heeft gezegd dat Novacek mijn supervisor vanuit Tsjechië wordt. Top! Met hem heb ik samen gebrainstormd over een onderwerp voor mijn IP-rapport, dus ik ken beide leraren al.
In de ochtend heb ik de samenvattingen van Joyce doorgelezen voordat ik om 9:10 naar de bus liep om naar regionalisme te gaan. Onderweg antwoordde ik nog met een voice message naar Camilla en ik was wederom de eerste in de klas. Niet veel later kwam Graham die me vertelde dat het International Coffee Day was, haha, dat moest ik natuurlijk wel vieren in de pauze! Maar eerst hebben we naar de presentatie van Joyce geluisterd (over het EU-model en of dit in Latijns Amerika gebruikt kan worden of niet) en ik moet zeggen dat ik me goed heb ingezet om mee te debatteren want dit onderwerp ligt me erg goed. In de pauze heb ik inderdaad een koffie gehaald: een dubbele espresso om precies te zijn (16 pesos!) en om 12u begon de les van Mario. We hebben het gehad over religie en de Europese Unie en nadat ik van de wc terugkwam, was de leraar ineens verdwenen en bleek het dat de les eerder was afgelopen.
Stomverbaasd pakte ik mijn spullen en ben ik met Gérald via Coyoacán naar huis gegaan. Ik had inmiddels best trek gekregen, dus thuis heb ik lekker gekookt en heb ik aan mijn essay voor Violence gewerkt. Ik creëerde een korte enquête voor mijn klasgenootjes, stuurde het ze toe en ben boodschappen gaan doen.
En ja hoor, vijf minuten nadat ik thuis was, begon het eerst langzaam te druppelen en ging het daarna al snel over in regen. Ik heb heerlijk een stukje van The 100 gekeken met mijn diner, heb daarna deze post bijgewerkt en heb nog een framework voor Violence gecreëerd. Trouwens, ik heb vandaag gelijk wat gemaild met mijn supervisors: Schumann wil graag persoonlijk converseren en Novacek zit nog 10 dagen voor field research in Iraqi Kurdistan, dus die reageert als hij terug is. Ik ben erg blij met mijn supervisors; ze reageren snel en ik kan het goed met ze vinden. Deze thesis gaat (hopelijk) leuk en interessant worden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 84282

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: