Ziek dagje thuis - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Ziek dagje thuis - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Ziek dagje thuis

Blijf op de hoogte en volg Leonie

08 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Ik werd vanmorgen zo misselijk wakker dat ik niet eens mijn papaya hoefde! Toch heb ik mijn ontbijt naar binnen gewerkt en heb ik uiteindelijk na lang wikken en wegen besloten niet naar school te gaan. Ik e-mailde mijn leraren en omdat ik redelijk lastig kon lezen, heb ik filmpjes gekeken voor school.
Onder de middag heb ik een wandelingetje naar Coyoacán gemaakt al skypent met ma en voor de terugweg heb ik een “cappucino con leche de coco” gehaald – ik was verrast over hoe Spaans/Mexicaans het klonk, haha.
Ik moet zeggen dat dit ook niet heel lekker viel, en thuis heb ik een documentaire over Cuba verder gekeken. Na een douche heb ik nog wat aantekeningen voor Mario’s klas doorgenomen, zodat ik helemaal bij zou zijn en ik moet zeggen dat er nu meer dingen op zijn plaats vallen als ik het onderwerp “Latijns-Amerika” van verschillende kanten bekijk.
Ik heb nog wat yoghurt gehaald en een immuunboosting shotje bij de foodtrucks onderweg en heb in de avond mijn blog bijgewerkt en heb me weer op mijn bed gevestigd met mijn yoghurt en een film van sneeuwwitje met Julia Roberts en Lily Collins!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 84410

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: