Diagnose - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Diagnose - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Diagnose

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend werd ik wakker met een berichtje van Rodrigo dat we om 12u een afspraak hadden bij de reumatoloog, dus om 11:30 zou hij me vooraan de laan ophalen – oftewel; ik emailde mijn leraren gelijk dat ik niet naar de lessen kon komen van 10-12 en 12-14. In plaats daarvan heb ik wat geschreven en heb ik en email gestuurd naar mijn thesis-supervisors, waarna ik nog wat onderzoek deed naar Art Nouveau (en ik langzaamaan wat meer clarity krijg in mijn essay… hoop ik).
Om 10u deed ik nog wat boodschappen en liep met mijn leren jasje terug – het was wat minder warm dan gister. Hier heb ik snel wat gegeten en ben ik naar de laan gelopen, waar ik Rodrigo ontmoette en samen gingen we naar het ziekenhuis. We kwamen mooi op tijd aan en nadat hij zijn naam weer moest opschrijven gingen we naar haar kantoor. Ze legde de uitslagen uit en hierna heeft ze me nog wat verder onderzocht, waarna ze mijn medicijnen heeft voorgeschreven en we naar huis zijn gegaan.
Thuis heb ik vooral op bed gelegen, want ik was inmiddels enorm moe geworden. Hier heb ik iedereen op de hoogte gesteld van de situatie en ben ik mijn medicijnen gaan halen, zodat ik morgenochtend gelijk kan beginnen. Inmiddels was het zonnetje gaan schijnen, dus ging mijn leren jasje uit!
Thuis heb ik nog wat onderzoek gedaan naar de uitslag en werd ik eerlijk gezegd extreem happy van wat nummers op YouTube. En ik bedacht me: laat ik lekker doen waar ik op dit moment blij van word, in plaats van proberen een 10 te krijgen voor een essay waar ik morgen gewoon weer mee verder kan. Ik ga meer genieten van de momenten dat ik me goed voel, aangezien het zo de andere kant op kan gaan! Ik ben blij dat ik mijn liefde voor muziek zo terugkrijg.
Ik heb een horrorfilm House of the Witch aangezet en ben weer vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 84582

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: