Hard work pays off! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Hard work pays off! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Hard work pays off!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

24 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vannacht werd ik misselijk wakker met pijn in mijn rechter si-gewricht, maar gelukkig heb ik uiteindelijk door kunnen slapen. Helaas werd ik wel weer misselijk wakker vanmorgen en na het douchen begon mijn rug weer pijn te doen. Maar niet getreurd, ik heb genoten van mijn ontbijtje en ben vroeg aan mijn huiswerk begonnen.
Ik kreeg al vroeg een emailtje van mijn Violence lerares met de mededeling dat ik een 10 heb voor mijn eerste essay over geweld op de Notre Dame de Paris. Top! Anja en Jan vroegen gelijk of ik het door wilde sturen en ze hebben het dan ook gelijk gelezen en me gecomplimenteerd. Ik kreeg even later ook nog een mailtje van mijn lerares dat ik erg goed kan schrijven, en dat is toch leuk om te horen als je altijd al schrijfster hebt willen worden en er een tijd is geweest dat ik geen letter kon schrijven door mijn gezondheidsproblemen. Trots!
Om 9:30 ben ik een rondje gaan lopen buiten en thuis heb ik snel nog wat dingen doorgekeken voordat ik een Skype meeting had met mijn supervisor uit Olomouc. Helaas hadden we wat problemen met elkaar vinden op Skype, maar uiteindelijk ging het goed. Hij wil me niet sturen in mijn proposal, maar aangezien hij werkt in de protection van cultural heritage, is het niet verkeerd hier wat mee te doen – en eigenlijk ligt mijn passie hier ook wel deels… maar is het genoeg om er zeven maanden aan te werken?? Hierna heb ik nog wat ideeën op papier gezet. Het is lastig omdat mijn supervisor uit Straatsburg een beetje een andere kant op wilt, en dus kwam ik er niet helemaal uit.
Vandaar besloot ik een stukje in Coyoacán te gaan lopen, en natuurlijk even een ‘americano descaffeïnado’ te halen. Gelukkig kwamen er onderweg wat geniale (hoop ik) ideeën binnen via de Mexicaanse natuur gok ik zo, en zo ben ik tevreden naar huis teruggekeerd om alles nog wat uit te werken.
Hierna heb ik ‘Dark Shadows’ gekeken en ben ik in slaap gevallen met regen.

PS; ik weet niet of die pilletjes voor lupus nu de symptomen eerst erger maken, maar ik heb ineens blaren in mijn mond! Het lopen ging overigens wel goed vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 84575

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: