Bloeduitslag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Bloeduitslag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Bloeduitslag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanmorgen werd ik goed wakker en heb mijn ochtendroutine doorgelopen. Ik was eigenlijk gelijk in een inspirerende modus en ben vrijwel gelijk astronomiefilmpjes gaan kijken, haha. Hierna zag ik dat mr. Novacek een essay had gestuurd over transnationale culturen in archeologie (oftewel: mijn thesis-topic), dus heb ik dat gelijk gelezen tot half 11, zodat ik wat aantekeningen kon maken en aan mijn proposal verder kon werken.
Om 11u ging ik een stukje wandelen buiten en zo heb ik mijn bloeduitslag, yoghurt en een immuunshotje gehaald. Ik was weer enorm moe vandaag!
Thuis heb ik de uitslagen bekeken: een iets te hoge cholesterol en een vrij lage CPK-waarde. Ik stuurde de resultaten naar Rodrigo en ben aan mijn thesis proposal gaan werken.
Om 17u ben ik nog naar Coyoacán gelopen voor een koffie. Dit was de eerste keer dat toen ik in de rij stond dat de barrista gelijk riep “americano descaffeinado!”, haha ik begin al vaste klant te worden daar!
Samen met mijn koffietje liep ik terug naar huis en heb ik de film Eli gekeken om nog even in de Halloween-sferen te blijven nu het nog kan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 84579

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: