Griep Leonie - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Griep Leonie - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Griep Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

30 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Gisteravond heb ik trouwens een meisje geholpen op twitter die hulp vroeg over hypermobilitiet! Gelukkig kan ik met al mijn ervaringen nu anderen helpen.
Vanochtend werd ik niet zo lekker wakker, ik denk dat ik griep heb. Met een zere keel en concentratie op min drieduizend heb ik al genietend van de drillende boren buiten geprobeerd te werken aan mijn thesis interview vragen. Het is ‘lupus fog’ en valt niet uit te leggen, maar wel valt te zeggen dat het erg lastig is om een master te volgen met dit probleem. Het komt en gaat en omdat ik beter word ik accepteren heb ik er het beste van gemaakt met wat muziek op en ben ik een stukje gaan wandelen.
Met boodschapjes kwam ik terug en heb ik snel wat geluncht voordat ik naar school ging voor Violence van 12-14. Het was weer een gezellige les, maar ik voelde me niet op zijn best. Ik ben daarom naar huis gegaan en heb op de terugweg immuunshotjes gekocht met kurkuma, zodat ik hopelijk snel beter word. Nu ik er zo over nadenk is de vermoeidheid in mijn arm wat minder, dus dat zou ik in de gaten kunnen houden!
Thuis heb ik alleen maar op bed gelegen met Netflix – sorry not sorry, want ik voelde me gewoon echt ziek dit keer en kon totaal niet nadenken. Sabrina en Jeeper’s Creepers dan maar! Ertussendoor kreeg ik ineens de dwang mijn kamer wat op te ruimen, de vuilnis weg te brengen en mijn was te doen… ook niet verkeerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 84582

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: