Hete November, heerlijk kaneelbroodje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Hete November, heerlijk kaneelbroodje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Hete November, heerlijk kaneelbroodje

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend werd ik weer te laat wakker. Ik had spierpijn en mijn hele lichaam voelde erg vermoeid aan. Maargoed, dat nam niet weg dat ik weer zin had in de dag! Ik heb een douche genomen en heb weer genoten van mijn ontbijtje op bed. Ondertussen kwamen mijn drilborende vrienden buiten alweer aan en moest het er toch weer van komen om aan mijn thesis verder te werken, maar dit gebeurde pas nadat ik wat muziek had geluisterd om de dag goed te starten!
Ik heb vrijwel de gehele dag gewerkt aan mijn thesis en zo ben ik weer heel wat Franse architecten afgegaan. Ik had hele rare moeie en krampende spieren in vooral mijn benen en voeten en dus heb ik me om 12h echt naar buiten gesléépt. Zo ben ik een rondje naar het kerkje en de Superama gelopen, wederom in de hitte. Een driekwart-broek en een shirtje was te heet!
Met mijn water liep ik terug en gelukkig stopten de drilboren ongeveer precies toen ik ging lunchen (en zo had ik het stiekem ook wel een beetje uitgestippeld qua tijd). Ik nam niet veel tijd voor de lunch, want ik had gewoon zin om te onderzoeken voor mijn thesis, en het was ook hard nodig; er is veel te doen! In de middag heb ik ook nog wat gekletst met mijn zus en zo ben ik om 17h weer eventjes naar Coyoacán gelopen voor een koffietje. Ik liep nog wat straatjes door en besloot bij Pan Gabriel een kaneelbroodje te scoren, omdat dat ze goed samengaat met koffie. Het begon langzaam schemerig te worden en ik was gelukkig voor het donker thuis.
Ik zette wat YouTube op, maar had er echt geen zin in, en ook niet in een film, dus besloot ik uiteindelijk aan mijn thesis verder te werken met wat Ancient Egyptian music op, haha – wat een style. Uiteindelijk heb ik doorgewerkt tot half tien ’s avonds en toen vond ik het wel een keer welletjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 84128

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: