Veel te veel heerlijke wraps - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Veel te veel heerlijke wraps - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Veel te veel heerlijke wraps

Blijf op de hoogte en volg Leonie

08 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Vandaag probeerde ik aan mijn huiswerkopdrachten te zitten, maar ik was aardig afgeleid.. mijn ogen zijn al een paar dagen rood en mijn linker oog begon pijn te doen; heb waarschijnlijk een lichte oogontsteking :( Shirley en ik besloten om in de middag naar de CAF te gaan om documenten toe te voegen die ontbraken aan ons dossier. Maar eerst moesten we het typen en uitprinten.. ja.., uitprinten.. WAAR?! haha. We hadden geen idee hoe het moest en gingen het op school vragen. Daar werden we geholpen en nu kunnen we ook gelijk inloggen op schoolcomputers! :) Daarna gingen we inloggen en wisten we niet hoe we moesten printen. Na het gevraagd te hebben, moesten we eigen papier in de papierbak van de printer doen en dan moesten we gewoon printen. Dus je moet hier alleen je eigen papier betalen en geen inkt! Met onze mooie brief gingen we naar de CAF. Helaas werd ie niet goedgekeurd, maar het goede is dat we nu wel half weten hoe het moet. Daarna gingen we naar de Intermarché om wraps te kopen. We gingen ze gelijk maken, want het was al weer half 6 voordat we thuis waren. We hadden wraps met gehakt met paprika, bruine bonen, sla, tomaat, mais en guacamole met crème fraîche :) Het was echt heerlijk!! Zo heerlijk dat we er iets te veel van op hadden, waardoor we de 20uur erna nog geen honger hadden, haha! Tijdens het eten zagen we ineens op facebook dat we waarschijnlijk geen stratégie de communication digitale zouden hebben morgen.. moeten we nog even achteraan! In de avond gingen we naar de Bar de l'U. Nou, dat was ook niet echt een succes! We kwamen aan en binnen was het super warm. Vandaar dat alle mensen buiten stonden. We kenden niemand en de gemiddelde leeftijd zag eruit als 24. We besloten foto's te maken in een parkje ernaast. Daarna gingen we nog terug om te kijken of er nog leuke mensen waren die we kenden, maar nee. We gingen toch maar terug naar huis. In de gang van Rousseau aangekomen, hadden Shirley en ik mega lol. We hadden ons nog nooit voorgesteld dat die gang eigenlijk best eng kan zijn en we gingen elkaar helemaal bang maken, tot lachen aan toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 83909

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: