Aziatische verhalen - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Aziatische verhalen - Reisverslag uit Olomouc, Tsjechische Republiek van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Aziatische verhalen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Maart 2019 | Tsjechische Republiek, Olomouc

Pfff wat een heerlijke dag was het vandaag!
Vandaag ben ik alleen even gaan stretchen in de sportschool – Marry en Broc hadden zich verslapen doordat de tijd een uur was verzet en ik had er geen idee van, dus heb een uur minder geslapen, haha, whoops. Vanavond dan maar niet zo laat! Bij de sportschool maak ik ook al vrienden hoor; een Tsjechische man zegt altij Ahoj en Ciao tegen me. Volgens mij weet hij nu wel dat ik niet Tsjechisch ben, aangezien ik gewoon Hello terug zeg en Engels praat met Marry en Gilsun, haha. Verder is er een meisje die er ook altijd is en weten we dat ook wel van elkaar. Ook zie je aan de mensen achter de kassa’s dat ze je herkennen.
Hierna heb ik lekkr mijn haren gewassen en heb ik rustig ontbeten. Ondertussen wilde Marry al naar Long Story Short gaan met Broc en Gilsun, dus zou ik ze daar later ontmoeten. Maar omdat Broc eerst de afwas van Marry had gedaan (haar buren maken het niet schoon en dus heeft ze nu hun pannen schoongemaakt en in haar kamer gelegd, haha), gingen ze later weg en kon ik gelijk met ze mee.
Om 11u waren we bij Long Story Short en hebben we toch een heerlijk plekje op een overgoten zonnig terras bemachtigd! Ik nam een heerlijke Long Black en heb met mijn snoet in de zon gezellig gekletst. Het was erg interessant eerlijk gezegd. We praatten vooral over Azie en en omdat Marry en Broc in Japan hebben gewoond en lesgegeven, was het gaaf te horen hoe Japan nu echt in elkaar zit en hoe ze zich laten zien aan de rest van de wereld. Ook Koreaanse mode kwam ter sprake en Mexico natuurlijk!! Ze zeggen allemaal dat ik het helemaal geweldig ga vinden en heb er ook enorm veel zin in!! Na een kleine lunch zijn Gilsun en ik teruggegaan en gingen Marry en Broc nog naar een Vietnamees restaurant.
Thuis heb ik verder geluncht en heb ik een Islamboek verdergelezen. Ik heb nog even gezellig wat gekletst met ma en deze verhaaltjes geschreven. Ik was toch wel erg moe in de avond en besloot vroeg te slapen na een half uurtje Netflix.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Olomouc

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 83888

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: