Rugpijndag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Rugpijndag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Rugpijndag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

07 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend begon ik weer met wat schrijven en herfstmuziek. Na het bijwerken van mijn blogs begon ik toch nog even aan regionalisme, want ik kon het niet laten. Ik heb uiteindelijk mijn draft van mijn hele rapport gemaakt voordat ik boodschapjes ging doen.
Thuis heb ik een documentaire-serie over Cuba gestart om voorbereid naar de klas te gaan die middag. Omdat mijn rug zo’n pijn deed, heb ik mijn band omgedaan, maar eerlijk gezegd weet ik niet of dat momenteel helpt. Ik besloot de leraar te mailen dat ik niet zou komen naar de les van 17:30-19h, want ik dacht dat het beter zou zijn wat oefeningen te doen en te rusten. Vandaar dat ik in de middag een stukje ben gaan wandelen (zodat mijn host Celia een paar gaten in mijn muur buiten kon boren om de trap en bezems op te hangen, haha) en ik ging via El Jarocho in mijn straat (voor een theetje voor mijn maag die helemaal op zijn kop staat) de andere kant Coyoacán in en kwam uit in een interessante straat met glutenvrije bakkerijen, nieuwe parkjes en kleurrijke vlaggetjes. Het was zeker voor herhaling vatbaar!! Ik voelde me nu helemaal niet goed en omdat mijn eten naar boven kwam ben ik naar huis gegaan.
Hier heb ik op mijn bed gelegen, luisterend naar de methodologie-les van afgelopen woensdag en hierna ben ik gaan slapen.