Rugpijndag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Rugpijndag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Rugpijndag

Blijf op de hoogte en volg Leonie

07 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend begon ik weer met wat schrijven en herfstmuziek. Na het bijwerken van mijn blogs begon ik toch nog even aan regionalisme, want ik kon het niet laten. Ik heb uiteindelijk mijn draft van mijn hele rapport gemaakt voordat ik boodschapjes ging doen.
Thuis heb ik een documentaire-serie over Cuba gestart om voorbereid naar de klas te gaan die middag. Omdat mijn rug zo’n pijn deed, heb ik mijn band omgedaan, maar eerlijk gezegd weet ik niet of dat momenteel helpt. Ik besloot de leraar te mailen dat ik niet zou komen naar de les van 17:30-19h, want ik dacht dat het beter zou zijn wat oefeningen te doen en te rusten. Vandaar dat ik in de middag een stukje ben gaan wandelen (zodat mijn host Celia een paar gaten in mijn muur buiten kon boren om de trap en bezems op te hangen, haha) en ik ging via El Jarocho in mijn straat (voor een theetje voor mijn maag die helemaal op zijn kop staat) de andere kant Coyoacán in en kwam uit in een interessante straat met glutenvrije bakkerijen, nieuwe parkjes en kleurrijke vlaggetjes. Het was zeker voor herhaling vatbaar!! Ik voelde me nu helemaal niet goed en omdat mijn eten naar boven kwam ben ik naar huis gegaan.
Hier heb ik op mijn bed gelegen, luisterend naar de methodologie-les van afgelopen woensdag en hierna ben ik gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 83884

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: