Chagrijnige start, sorry! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Chagrijnige start, sorry! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Chagrijnige start, sorry!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Goedendag, vandaag had ik moeite met het vinden van motivatie voor mijn school. Mijn hele lichaam voelde verlamd en niet capabel om wat te doen. Ik heb daarom wat met het thuisfront gebeld en uiteindelijk ben ik toch maar een opzetje gaan maken voor mijn essay voor Violence part 2.
Om 11u ben ik een stukje gaan lopen en heb wat met Karin gekletst, want die komt vrijdag al! Thuis heb ik geluncht en verder heb ik vrijwel de hele middag aan mijn essay gewerkt. En ondertussen werd ik wat minder chagrijnig, haha. Het is een groter werk dan deel 1 denk ik, maar niet geheel oninteressant. We gaan er wat van maken!
Om 17u ben ik weer mijn decafé gaan halen en thuis heb ik Hocus Pocus gekeken om nog wat in de Halloweensferen te zijn. Helaas heb ik bij thuiskomst de laatste slokjes van mijn koffie op de grond laten vallen, dus is mijn matje nu een koffiematje, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 83977

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: