Chagrijnige start, sorry! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Chagrijnige start, sorry! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Chagrijnige start, sorry!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Goedendag, vandaag had ik moeite met het vinden van motivatie voor mijn school. Mijn hele lichaam voelde verlamd en niet capabel om wat te doen. Ik heb daarom wat met het thuisfront gebeld en uiteindelijk ben ik toch maar een opzetje gaan maken voor mijn essay voor Violence part 2.
Om 11u ben ik een stukje gaan lopen en heb wat met Karin gekletst, want die komt vrijdag al! Thuis heb ik geluncht en verder heb ik vrijwel de hele middag aan mijn essay gewerkt. En ondertussen werd ik wat minder chagrijnig, haha. Het is een groter werk dan deel 1 denk ik, maar niet geheel oninteressant. We gaan er wat van maken!
Om 17u ben ik weer mijn decafé gaan halen en thuis heb ik Hocus Pocus gekeken om nog wat in de Halloweensferen te zijn. Helaas heb ik bij thuiskomst de laatste slokjes van mijn koffie op de grond laten vallen, dus is mijn matje nu een koffiematje, haha.