Rustig shopdagje in Besançon & fotoshoot - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Rustig shopdagje in Besançon & fotoshoot - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Rustig shopdagje in Besançon & fotoshoot

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 September 2013 | Frankrijk, Besançon

Bonjour!! Vanmiddag ging ik lekker lunchen en terwijl ik mijn aspergesoep nam, belden pa en ma om te skypen. We hebben even gekletst en toen pakte ik mijn tas om naar Besançon te gaan met Shirley en Fatima. We waren van plan om lekker een dagje te shoppen. We gingen eerst naar de Pimkie. Allemaal wel leuke kleren, maar het was het toch net niet. Tegenover deze winkel zit de ijswinkel waar Shirley en ik altijd lekkere ijsjes halen, dus vandaag haalden we er weer een :) Vanille & Frais (aardbei) werd het deze keer. Erg lekker! :) Fatima nam wat te drinken en een verkeerd gekozen koek-achtig iets. Daarna gingen we naar de Jennyfer: de winkel waar Shirley en ik helemaal verliefd op zijn. Ik kwam om een zwart vest te kopen die ik al heel lang wil. Kwam uiteindelijk de winkel uit met een donkergrijze :p Ik kon echt totaal niet kiezen, want ze waren er in elke kleur. Ik hoop dat ik goed heb gekozen! :) In de winkel paste ik zonder mijn gipsen arm, dus als ik hem afdeed, kreeg ik af en toe wel rare blikken, haha. Hierna gingen we de Engelse bioscoop zoeken, maar hebben deze uiteindelijk niet gevonden. We wilden een busabonnement aanvragen, maar kwamen erachter dat dit nog niet helemaal kon, i.v.m. onze bankpas die nog niet geactiveerd is. Toen zijn we een paar foto's gaan maken op een plein in Besançon en een paar andere plekken. Volgens mij zijn ze wel leuk geworden :) Daarna nog even boodschappen gedaan en naar huis gelopen. Hier gingen Shirley en ik chili met rijst maken. Onder het koken kwam mijn buurman er ook nog aan en maakten we een klein praatje. Hij komt dus uit Brazilië en niet uit Spanje. Toen de buurman weg was, gingen we onze borden opmaken. We hadden volgens mij eten gemaakt voor een heel gezin! Het droop gewoon bijna van de borden af! Het zag er echt heel erg komisch uit xD. Toen aten we het bij mij op en zaten we mega vol. Vanavond gaan we uit in Besançon. We hoorden dat er een uitgaansplek is dat een soort grot is, dus dat heeft ons erg benieuwd gemaakt. A demain!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 84241

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: