Afwasborstelhoofdje - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Afwasborstelhoofdje - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Afwasborstelhoofdje

Blijf op de hoogte en volg Leonie

04 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Vandaag lekker uitgeslapen en van half 2 tot half 6 naar "Etudes d'enquêtes" geweest. (Ik vond het persoonlijk gezien niet zo'n interessante les.. vooral niet voor 4 uur!) Toen we binnenkwamen, zagen we sommigen met hun hoofd op tafel liggen en moe zijn, haha. Zij hadden al school om 8 uur. Er waren zelfs 3 mensen niet gekomen na de verjaardag van gister. We moesten de laatste 1,5 uur in een groepje samenwerken. Ik ging bij 3 meiden die ik nog nooit had gesproken en het was wel grappig. We hebben helaas niet veel kunnen doen, omdat ons bedrijf nog goedgekeurd moest worden. Hierna ging Shirley penne maken en ging ik pannenkoeken maken. yummie! In de keuken gingen Shirley en ik afwassen en zij heeft een afwasborsteltje met een hoofdje erop. Toe ze haar afwasborstel ging uitschudden buiten (we zitten 3 hoog), keek ze opeens om en liet haar afwasborstel aan me zien. Er zat geen hoofdje meer op. We keken naar buiten en zagen het hoofdje een paar meter onder ons op een grasveld liggen.. het was hilarisch! Shirley is hem gaan halen erna. Ik heb mijn kamer een beetje opgeruimd en gechilld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 84377

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: