Franse algebra? - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Franse algebra? - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Franse algebra?

Blijf op de hoogte en volg Leonie

18 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanmorgen had ik mijn wekker gezet om half 9, maar was om 10 uur pas echt bij bewust zijn xD. Ik had met Shirley afgesproken een rondje te lopen buiten om 11 uur, maar dat besloten we te cancelen, aangezien we allebei niet uit ons bed kwamen. Dus besloot ik hard aan m'n dossier te werken. Het ging helemaal prima! We besloten te vragen aan onze Frans lerares of we de toets van donderdag eerder in de week kunnen maken, zodat we eerder naar NL kunnen! Ik ben benieuwd :D Denk het eigenlijk helaas niet, omdat we elkaar niet zo liggen xD. Daarna tosti's gemaakt en ging ik naar school. We hadden eindelijk weer met onze vertrouwde klas :) Etudes!! We hebben serieus zo'n 4 uur achter elkaar algebra gehad in het Frans. We snapten er niet veel van op sommige momenten.. ik hoop dat er wel wát is blijven hangen! De lerares had een kort jurkje aan met panty's en naaldhakken. Het was heel apart! Volgens ons valt ze op een jongen uit de klas, hahaha. Shirley en ik hadden op slot echt lol in de klas. Dan kwam er weer een R bij en een Z met een streepje erboven en allemaal rare dingen. Veel aantekeningen zijn gemaakt en hoofdpijn is gecreëerd in deze les! Daarna gelijk wokje gemaakt thuis en weer aan dossier. Nu (half 9) lekker relaxen en denk vroeg naar bed! Misschien een filmpje! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 84377

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: