Eerste Sinterklaascadeautje! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Eerste Sinterklaascadeautje! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Eerste Sinterklaascadeautje!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Gisteravond gingen Shirley en ik om 9 uur uit ons gebouw om naar de bus te gaan. We wilden even wat gaan drinken in de stad. Toen we bij het busstation aan waren gekomen, zagen we dat de bus net 2 minuten weg was en dat we nog 40 minuten moesten wachten... :( Er lag een stokbrood op het bankje van de bushalte xD We gingen er wachten en om 10 voor 10 ongeveer kwam de bus. We gingen naar de stad en toen we uitstapten, zagen we dat er nog veel meer kerstdingen bij zijn gekomen sinds woensdag! Jammer genoeg stonden de lichtjes niet aan, maar we konden het ons wel indenken. We zochten een kroeg, maar zagen dat alles best vol zat, aangezien er voetbal op tv was. Lille moest spelen. We gingen even naar de pathé om te kijken welke film er draaide. Er draait helaas niets leuk op dit moment :( We gaan zodra er een leuke film draait :). Toen zijn we naar Granvelle gegaan en daar stonden de lichtjes wel aan! Heel leuk! :D Ook waren er botsauto's haha. Ik denk dat de kermis hier ook rond kerst is. Bij bar de l'U was er ook niets, dus zijn we maar weer naar huis gegaan. Bij deze bushalte kwamen er allemaal rare mensen aan. Ook hier moesten we lang wachten op onze bus. Dit keer denk 20/30 minuten. Daar kwam een man die in zichzelf stond te praten en een groep jongens die tegen ons gingen praten. We gingen maar bij 2 omaatjes staan en alles kwam goed :) We waren zo'n half 12 thuis. Dus ook dit was een beetje een faal :p

Toen ik vanmorgen wakker werd, zag ik dat er wat in mijn schoen lag! (lol, ik heb het er gisteravond in gedaan :p). Het was een cadeautje van oma :) Het waren lichtjes voor in mijn kamer. Super! Ik ga ze vanavond aandoen :D.

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en heb ik wat aan mijn dossier gedaan. Daarna ging ik naar Shirley om de sla te halen. Ik heb een heerlijke tonijnsalade gemaakt! Ik ging een lekker plekje op mijn bed maken en zette een filmpje op op mijn laptop; Twilight. Ondertussen lekker mijn salade opgegeten en chocopinda's :) Daarna heb ik mijn posters opgehangen en nu ziet het er weer uit als voorheen. Wel met een paar veranderingen.., want ik wist niet meer precies hoe alles hing. Maar nu ziet het er wel beter uit vind ik zelf :D. Straks gaan Shirley en ik wraps maken als het goed is. In de avond nog even kletsen met vriendinnetjes in Nederland denk ik :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 84343

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: