Le chef Leonie - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Le chef Leonie - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Le chef Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

24 November 2013 | Frankrijk, Besançon

Vanochtend werd ik aardig laat wakker, want de livestream van gister ging tot laat door. Ik heb nergens spijt van, want het was super! Vandaag heb ik geen idee waar de tijd is gebleven.. Ik ging douchen en naar mijn idee was het ineens 3 uur later haha. Zal vast niet echt zo zijn lol. Daarna maakte ik brood klaar dat ik gister had gehaald in de Carrefour. Het was bruin bio brood: het was goed te doen! Ik heb het met leverworst, salami en speculoos besmeurd.. Natuurlijk wel ieder beleg op een ander stukje brood ;). Ik heb daarna nog verder gezocht naar informatie over grondstoffen. Om half 6 heb ik een heerlijke tagliatelle gemaakt met roomsaus, broccoli, cherry tomaatjes en zalm. Jaja.. Ik noem mezelf een ware kokin! :) het was verrukkelijk! In de avond heb ik nog geskypet met mama. Daarna gechillt met kruidnoten. Ik had stiekem echt de grootste lol in m'n kamer! Ik heb de gewoonte om kruidnoten omhoog te gooien en te vangen met m'n mond. Af en toe ging er eentje mis en de kruidnoten vlogen door mijn kamertje haha! :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 84270

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: