Modellenwerk in Mexico? - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Modellenwerk in Mexico? - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Modellenwerk in Mexico?

Blijf op de hoogte en volg Leonie

30 Augustus 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanmorgen was weer erg chill! Het ging zelfs zo goed dat ik besloot wat boodschapjes te halen en mijn kamer wat schoon te maken.
Hierna heb ik wat gerust, en heb ik een tekst voor methodologie gelezen. Ik vond het een lastige tekst over onder andere Nietzsche, maar ik ben erdoorheen gekomen!
Hierna heb ik mezelf getrakteerd op een wandeling naar Coyoacán en hier ging ik een munttheetje halen. Ik ging op het pleintje lekker in het zonnetje zitten en keek naar de voorbijlopende mensen. Af en toe kwamen er bedelaars langs met kettinkjes of snoepjes… ‘no, gracias’ en weer glimlachen, maar zo heb je toch door dat je in een ander land bent. Ik had helaas weer een reuma-vermoeidheidsaanval en kon bijna niet meer vooruitkomen. Vandaar dat ik naar huis wilde met mijn theetje, maar toen ik opstond, werd ik gestopt door een jongen van mijn leeftijd met een camera in zijn hand. Hij vroeg me of ik hem wilde helpen door hem een paar gratis foto’s te laten nemen van mij en dat ik ze dat op facebook zet. Eerst wilde ik het niet, want ik was zo moe en ik had mijn haar en make-up niet gedaan, haha, maar mijn antwoord was ‘hmm…. waarom niet! Als ik mijn zonnebril op mag houden, haha!’ Zo kwam het dus dat we een paar fotootjes maakten met mijn theetje, bij ballonnen en tegen een standbeeld. Zo kreeg mijn dag een hele andere wending dan gedacht, haha! Hierna ging ik wel gelijk naar bed om te relaxen.
Ik had een nieuwe serie ontdekt ‘The 100’ en het lijkt helemaal iets voor mij! Hier heb ik tot in de avond van genoten en wilde om 20:45 naar bed gaan, maar helaas werd ik tot 22:30 gestoord door blaffende honden. Ik werd er weer totaal gek van maar ben uiteindelijk gelukkig in slaap gekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 84598

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: