De Japanse Tuin - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu De Japanse Tuin - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

De Japanse Tuin

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 September 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag werd ik weer goed wakker (op mijn benauwdheid na – dit komt helaas hoogstwaarschijnlijk door de donut van gister ) en heb echt een heerlijke ochtend gehad! Luisterend naar wat rustige muziek heb ik de ‘Paris protocol’ gelezen van mijn uitje naar Parijs vorig jaar met de klas, want ik had ineens zin om wat over Europeses kunst te lezen, dus gaf ik eraan toe.
Hierna heb ik mijn rapport voor methodologie afgemaakt en opgestuurd, ben ik wat boodschappen gaan doen, heb ik wat met mijn hosts gepraat want ik kwam ze eindelijk tegen (ze zaten te ontbijten om 12u toen ik terugkwam van Superama) en heb ik met oma geskypt terwijl ik ging koken. Hierna heb ik een aflevering van The 100 gekeken en ben erg blij dat ik deze serie ontdekt heb. Hierna heb ik een super saaie tekst gelezen voor violence over allemaal feitelijke methodologie, maar ik heb hem samengevat en naar mijn klasgenootjes gestuurd.
Nu kon ik naar buiten! Alhoewel, ik wilde eerst de afwas doen, de vuilnis wegbrengen en vegen. Hierna ben ik dus wel naar buiten gegaan en heb ik in het zonnetje naar de Japanse tuin gelopen; iets waar ik al een hele tijd heen wil, maar het was iedere keer te ver door mijn moeheidsaanvallen. Halverwege kreeg ik weer een halve aanval, maar nu wilde ik doorzetten dus was er uiteindelijk met een volle blaas aangekomen. Het was een heel klein parkje waar veel kleurrijke bruidjes foto’s namen op de typische rode Japanse bruggetjes, omringd met water. Ik liep wat heen en weer en hoopte het ‘bos’ erachter in te kunnen maar helaas stond er een dikke muur tussen en snap ik dus niet helemaal hoe je daar kunt komen… dit vergt wat meer onderzoek! Ik heb heel eventjes gezeten op de stenen om bij te komen, waarna ik snel weer terug naar huis ben gesnelwandeld om naar het toilet te kunnen, haha. Hier heb ik mijn blog bijgewerkt en om 18h heerlijk Netflix aangezet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 84586

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: