Tweede poging - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Tweede poging - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Tweede poging

Blijf op de hoogte en volg Leonie

04 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend heb ik heerlijk mijn herfstmuziek opgezet en heb ik wat geschreven voor mijn Engelse blog, nadat ik wat in mijn Spaanse Harry Potter boek heb gelezen – dit is nogal een uitdaging met alle magische termen, maar het is een begin. Hierna heb ik gelijk mijn rapport voor het museum afgemaakt en ben ik gaan werken aan mijn essay voor violence nu ik alle enquêtes binnen heb. Onder de middag ben ik wat boodschapjes gaan doen en hierna heb ik mijn essay afgemaakt.
Ik vond het vandaag wel weer eens tijd om wat aan Spaans te doen, dus heb ik weer wat naar mijn grammatica en woorden gekeken, maar niet voor heel lang, want mijn rug deed maar pijn op mijn stoel en wilde naar buiten. Ik ben dus even wat rond gaan lopen in Coyoacán en hier heb ik een andere weg genomen om yoghurt te kopen en een “manzanilla anis the” om het noge en keer te proberen zonder hem te laten vallen.
Toen heb ik thuis heerlijk van mijn thee genoten terwijl ik deze blog bijwerkte en muziek luisterde van mijn favorieten in 2012-2013. Super!
In de avond heb ik een serie op Netflix gekeken en wat gekletst met mensen op Whatsapp en ben lekker vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 84577

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: