Rustig maandagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Rustig maandagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Rustig maandagje

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 Oktober 2019 | Mexico, Mexico-stad

Uiteindelijk heb ik het toch voor elkaar gekregen om te gaan slapen. Toen mijn wekker ging vond ik het een beter plan om hem een uur te verzetten en zo gezegd zo gedaan. Hierna besloot ik mijn fairylights weer aan te zetten en heb ik de rest van de film afgekeken. Hierna kon ik mijn ontbijtje naar binnen werken met een heerlijke kop koffie. Gordijntjes open en aan het werk!
In de ochtend vertelde Gérald me ineens dat de les van methodologie van aanstaande woensdag naar deze middag om 16h was verplaatst… en dat we een autobiografie moesten schrijven! Vandaar dat ik stopte met het werken aan mijn essay en dat ik snel een autobiografie in elkaar heb geflanst. Daarna heb ik een rondje gelopen via Chedraui en Superama, terwijl ik wat kletste met ma. Thuis heb ik de documentaire van Cuba Libre afgekeken en heb ik nog wat verder gewerkt aan mijn Art Nouveau essay. Ik voelde me niet super en emailde Alethia en Carlos om te zeggen dat ik thuisbleef.
Ik liep nog een rondje in Coyoacán voor een koffie en wat zonnestralen. Ik heb wat met Camilla gekletst, wat leek als eeuwen geleden, en op de terugweg haalde ik nog wat lactosevrije (yes ze hebben hem weer) yoghurt bij Green Corner en calcium-pillen bij de farmacie.
Thuis heb ik de audio van methodologie van vorige week nog geluisterd en kreeg tegelijkertijd een vraag van Joyce wanneer ik mijn Cuba-presentatie wilde houden, want dat waren ze aan het bespreken. Ik gaf haar mijn preferentie door en wilde lekker gaan slapen, alleen had ik helaas erg pijn in mijn buik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 83835

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: