Thesisvoorbereidingen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Thesisvoorbereidingen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Thesisvoorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vanochtend werd ik weer goed wakker en kon ik zelfs mijn oefeningen doen zonder pijn. Ik begin te denken dat de pillen inderdaad gaan werken die ik van de dokter heb gekregen!! Na een douche en mijn ochtendroutine volgde ik met mijn ontbijt en ben ik langzaam allebei mijn blogs gaan bijwerken nadat ik wat inspiratie op Pinterest had opgezocht met wat muziek op. Het was een late start voor huiswerk, maar dat was niet erg met de constructiewerkers buiten; het is niet erg gemakkelijk te concentreren.
Ik heb de hele dag aan mijn thesis gewerkt en uiteindelijk denk ik dat ik op een redelijk goed idee ben gekomen. Nu nog even met mijn supervisors overleggen en dan kom ik steeds een stukje dichterbij het einddoel.
In de middag heb ik nog naar Coyoacán gelopen en was het weer een gezellige sfeer. Het zonnetje scheen, ik had een decafé gescoord bij El Jarocho en de mensen waren allemaal vrolijk. Ik heb random wat straatjes belopen en kwam weer uit bij het park. Dit keer ben ik er alleen langsgelopen en ging ik weer terug naar huis.
Hier heb ik de avond gespendeerd op YouTube, want ik had op de een of andere manier geen zin in een film!

Ik moet er zelf eerlijk gezegd een beetje om lachen, maar dit is erg inspirerend voor mijn thesis op dit moment: https://www.youtube.com/watch?v=_fuIMye31Gw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 84117

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: