Griepdagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Griepdagje - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Griepdagje

Blijf op de hoogte en volg Leonie

16 November 2019 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag werd ik aardig laat wakker en heb een douche genomen die halverwege helaas wat koud werd doordat de constructiewerkers buiten begonnen ter werken. Hierna heb ik mijn papaya en peer gesneden en heb ik ervan genoten met wat bakken koffie. Ik heb de gehele ochtend vrijwel gespendeerd met schrijven en ben daarna een stukje gaan lopen en een gembershotje gaan halen voor mijn hoofdpijn en buik die zo opgezwollen is. Thuis heb ik mijn blogs bijgewerkt, omdat de constructiewerkers helaas nog niet klaar waren en mijn hoofdpijn echt erger begon te worden. Toen ik thuis kwam, hing er weer een zakje aan mijn deur met twee kaartjes; dit keer eentje van Petra en eentje van oma! Super leuk, bedankt!
Om 13h15 hielden ze gelukkig op en kon ik wat gaan doen aan mijn huiswerk – althans, dat was de bedoeling. Ik voelde me ineens helemaal grieperig en besloot toen maar op mijn bed te blijven met de gordijntjes dicht en mijn fairy lights aan. Ik zocht een film uit op Netflix en het werd uiteindelijk The Nutcracker and the Four Realms – ik zei toch dat ik Disney-films kijk als ik me echt niet goed voel? ;-).
Hierna voelde ik me inderdaad een stukje beter en ben ik nog een stukje naar Coyoacán gelopen. Met dreigende wolken boven me ben ik gelukkig droog overgekomen. Het was een korte wandeling en ben dus weer lekker thuis op mijn bedje gaan liggen. Hier heb ik wat op YouTube rondgedwaald, waarna ik lekker ben gaan slapen… en dit keer was dat 22h30!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 84079

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: