Exchange party - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Exchange party - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Exchange party

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 September 2013 | Frankrijk, Besançon

Vandaag had ik maar van 1-5 les. Helaas was het één les achter mekaar.. In de klas zaten wij nog een beetje te praten enzo en toen kwam die lerares en Fatima zat nog een beetje te lachen en toen zei ze iets heel bitchies tegen haar van "als je blijft lachen, ga je maar de klas uit". Maar we zeiden maar dat we het niet begrepen enzo. Ze wist niet meer dat we uitwisselingsstudenten waren. Ze kwam later haar excuses aanbieden :p Gelukkig snapte ik ongeveer alles waar ze het over had. Op slot zei ze dat ze een andere les had (onder onze les) en dat ze over 1,5 uur terug zou zijn. We moesten een opdracht maken, wat erg goed ging! Na de les lieten we ons werk zien en was ze erg blij met onze resultaten. We vroegen of we nog een toets hadden van dit vak en ze antwoordde met: "Ja, volgende week". WAT?! Haha, dat is apart. We hebben pas 1 les gehad en 1 les gemist omdat het gelijk viel met Frans. Ben benieuwd! Thuis aangekomen, zag ik dat ik post had!! Een kaart van Petra. Super bedankt! :) Altijd leuk om post te hebben :D Thuis hebben Shirley en ik spaghetti gegeten :) Daarna zaten we een beetje op de computer te kijken naar treintickets naar Parijs en zagen we ineens een erg goedkoop ticket voor 2 oktober. (goedkoop vergeleken met andere data). We besloten het gelijk te kopen, aangezien het alsmaar duurder wordt. Dus nu gaan we woensdag 2 oktober naar Parijs!! :D We hebben die dag eigenlijk één uurtje een hoorcollege over media, maar dat kunnen we vast wel missen! Na het bestellen waren we ineens erg moe en ging ik even een uurtje een schoonheidsslaapje doen en vertrokken we om kwart over 10 naar Besançon. Bij de bushalte aangekomen, schrokken we nogal. Er waren mega veel uitwisselingsstudenten die naar het feest gingen. We werden allemaal in 1 bus gepropt, wat eigenlijk haast onmogelijk was. Er waren zeker meer dan 100 mensen in die bus :o Vervolgens hebben we nog een half uur gewacht op de volgende bus. Shirley en ik hadden er eigenlijk al geen zin meer in. In declub hebben we Fatima niet veel meer gezien en gingen we met de andere Nederlanders om. Ook nog een paar Duitsers. We wilden eigenlijk al om 2 uur weg, maar toen was de bus al weg. Uiteindelijk wilden we allemaal om half 3 weg, dus gingen we lopen. Het was zo'n 7 kilometer!! :O Het was een uur lopen met een aardig tempo :/ haha. Maar daarna heerlijk geslapen!