Achtervolging en under-cover! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Achtervolging en under-cover! - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Achtervolging en under-cover!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Het lijkt wel toetsweek!! Vandaag weer heel de dag aan huiswerk gezeten.. dit keer aan Marketing Relationnel weer. Morgen heb ik een mondeling! :( Ben benieuwd hoe ik me hieruit ga praten, want hij duurt 20 minuten :/ Maarja.. rond 6 uur besloten Shirley en ik een keer niet hier te eten, want we hadden niet zo veel eten meer waar we zin in hadden. We liepen naar beneden en checkten eerst de post: yay een kaartje van oma! :D Bedankt :) Toen liepen we door naar het busstation.. precies voor onze neus reed bus 7 natuurlijk weg. Daar moesten we zo'n kwartier wachten op de volgende bus, dus nam ik van de gelegenheid gebruik om mijn kaartje te lezen. Toen namen we de bus en we gingen patat eten bij een kebabzaak. Toen we de bus terug wilden nemen, gingen we weer bij de bushalte op het pleintje met de kerk staan. We gingen de bus in en er kwamen 2 jongens achter ons zitten. Ik schat ze zo'n 26. Ineens tikte er eentje Shirley aan en begon te praten en te vragen waar we vandaan kwamen enzo. We hadden er helemaal geen zin in en zeiden eigenlijk niets. Toen gaf die haar zijn nummer op een papiertje en toen ze doorhadden dat we er geen zin in hadden, gingen ze er de volgende halte alweer uit, haha! Op de terugweg in de bus was het al donker buiten.. Toen we op de campus aankwamen, roken we heerlijke wafels, maar we wisten niet waar het vandaan kwam.. zal toch niet het restaurant van de campus geweest zijn? xD Voor dat restaurant stond een auto met 4 mannen erin en begonnen wat te zeggen. We wilden naar huis, dus wilden via de achterkant weglopen, maar toen reed ie naar achter! Op slot vonden we een manier om weg te komen en reed de auto een metertje naar voren. We liepen ons vertrouwde weggetje. Toen we achterom keken, zagen we dat de auto was gekeerd en zijn lichten uit had gedaan. Hij kwam langzaam onze kant op rijden!! Wij rennen voor ons leven en we besloten naar de Stendhal te gaan (ander gebouw op de campus).Toen we renden, gaf die auto ineens gas en begonnen we half te gillen.. het was echt vreemd. We renden het gebouw in, gingen naar de afdeling van de kamers en renden een willekeurige keuken in. Hier besloten we achteruitgang te zoeken en dat hebben we gedaan. We wachtten denk zo'n 10 minuutjes en toen gingen we naar buiten via die uitgang en deden we alsof we iemand anders waren, haha. We renden ons gebouw in en nu zit ik weer veilig in mijn kamertje.. hopelijk! Nu lees ik nog eventjes mijn Marketing Relationnel door denk ik en dan vroeg slapen. Heb mijn mondeling om 9.10!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 83956

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: