Dagje stadten - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Dagje stadten - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Dagje stadten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

19 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Gisteravond ging ik al om 9 uur slapen, want ik was echt bekaf!
In de ochtend aan verslag gezeten, terwijl ik WOS radio probeerde te luisteren, omdat de 4 finalisten werden bekendgemaakt van de bandcompetitie.. helaas liep hij vast :( Onder de lunch even met mama geskypet en bijgekletst :) Ga al bijna terug naar NL!! Toen kwam Shirley op het geweldige idee om naar de stad te gaan. We gingen in onze korte mouwen shirts naar buiten en het was echt geweldig weer!! Helemaal niet koud, af en toe gewoon heet! :o We hebben in het dorp een nieuw busabonnement gehaald voor de maand november. Daarna wilden we naar de LCL gaan, maar die was helaas dicht :( Overal in de stad zag ik ineens Victor Hugo staan.. heb er nou al een trauma van, en moet nog beginnen met leren!! xD We gingen om half 5 terug. Nog even GTST gekeken :) Om half 6 aardappeltjes gebakken met peentjes en doperwten haha. Altijd dezelfde combo xD Maar het was heerlijk!! :D Daarna het dossier voor 'stratégie de communication - plan de communication' afgemaakt en ik denk dat ik nu een filmpje ga kijken :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Besançon

Leonie

Hola! Voor mijn Euroculture studie verhuis ik ieder semester naar een ander land. Straatsburg en Olomouc zijn mooie herinneringen geworden en momenteel mag ik de wonderen van Mexico meemaken... en ik leg ze iedere dag vast! Dit is mijn persoonlijke visie van de wereld en het deel dat ik hiervan uitmaak. Ik wens je veel leesplezier! Hasta luego!

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 83988

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 23 Mei 2020

Euroculture in Straatsburg - laatste semester

01 Augustus 2019 - 03 December 2019

Euroculture in Mexico-City

05 Februari 2019 - 01 Juli 2019

Euroculture in Olomouc

01 September 2018 - 21 December 2018

Euroculture in Strasbourg

03 September 2013 - 21 December 2013

Studeren in Besançon

Landen bezocht: