Dagje stadten - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu Dagje stadten - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Leonie Verkade - WaarBenJij.nu

Dagje stadten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

19 Oktober 2013 | Frankrijk, Besançon

Gisteravond ging ik al om 9 uur slapen, want ik was echt bekaf!
In de ochtend aan verslag gezeten, terwijl ik WOS radio probeerde te luisteren, omdat de 4 finalisten werden bekendgemaakt van de bandcompetitie.. helaas liep hij vast :( Onder de lunch even met mama geskypet en bijgekletst :) Ga al bijna terug naar NL!! Toen kwam Shirley op het geweldige idee om naar de stad te gaan. We gingen in onze korte mouwen shirts naar buiten en het was echt geweldig weer!! Helemaal niet koud, af en toe gewoon heet! :o We hebben in het dorp een nieuw busabonnement gehaald voor de maand november. Daarna wilden we naar de LCL gaan, maar die was helaas dicht :( Overal in de stad zag ik ineens Victor Hugo staan.. heb er nou al een trauma van, en moet nog beginnen met leren!! xD We gingen om half 5 terug. Nog even GTST gekeken :) Om half 6 aardappeltjes gebakken met peentjes en doperwten haha. Altijd dezelfde combo xD Maar het was heerlijk!! :D Daarna het dossier voor 'stratégie de communication - plan de communication' afgemaakt en ik denk dat ik nu een filmpje ga kijken :)